29 Ağustos 2013 Perşembe

Çizim Defterim...

Bu postta çizimlerimden bir kaç kare yayınlamak istedim.Henüz hiç takipçim olmadığı için kendi kendime yazıyor gibi hissediyorum :)






Çizim veya dikim yapan kime sorsanız (tasarımcı demiyorum çünkü terziler veya
sitilist-modalistlerde dahil) ne zamandan beri çiziyorsun veya dikiyorsun sorusuna
verdikleri cevap hep aynıdır : çocukluğumdan beri. derler. Hatta barbi bebeklerine kıyafetler diktiklerini söylerler :)










   

  Bende ilk okuldaki resim defterimi hatırlıyorum da...Prenses elbiseli bebeklerle doluydu.Pek birşeye benzemezlerdi ama... :)  









Aslında stilist olmadığım için derdimi anlatacak kadar çizim yapabilmem yeterli oluyor...









Bunlar da benim dikmeyi düşündüğüm nacizane tasarımlarım... :)

4 yorum:

  1. Selam..hoşgeldin canım.ilk takipçin benim.bende senin gibi çok yeniyim.1 ay bile olmadı blog serüvenim.güzel paylaşımların olsun.bana da beklerim:) amediam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkür ederim.. seni gördüğüme çok sevindim canım kendi kendime yazıyor gibiydim :)

    YanıtlaSil
  3. sevalin bloğunda keşfettim seni bende geldim yolun açık olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin teşekkür ederim.. hepimizin yolu açık olsun

      Sil